2012年10月6日 星期六

中秋四日假期開始

張貼者: Fiona loves Leanne 星期六, 10月 06, 2012

今年中秋連埋國慶有4日假, 真係一個long weekend!!!
本來老公有提議過去澳門玩下

不過後來我地都ban 左, 因為呢幾日一定多人, 加上又貴好多
最後都係留係HK玩下好過啦~

9月28

呢日放半日, 返左元朗按摩
按part 半身, 價錢唔貴$177
手勢一般LA~唔差又唔算好咁~

但按完都鬆左D既~

(當日返到屋企, 佢就係呢身出街造型.....又想出街...=.=)






夜晚渣車同囡囡去左錦上路西鐵站接老公
仲帶埋囡囡架單車去玩
佢仲未識踩單車
要人推

(我叫佢走LA, 出街LA, 佢話要玩埋ipad 先....)
 







其實我覺得佢都識識地, 係唔肯用力踩.....

我推左佢幾轉.........又上又落, 都幾攰, 不過好彩個日涼涼地又大風, 都OK

之後又買左盒維他奶俾佢飲....佢宜家去親個到都要去7仔行下! =.=


8點幾, 老公終於黎到, 我地就落元朗買飯返屋企食LU~


0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez