2012年10月17日 星期三

老公生日

張貼者: Fiona loves Leanne 星期三, 10月 17, 2012
 

上星期四, 10月11日 係老公生日

我地都要返工. 無特別慶祝
只係朝早同囡囡一齊食左蛋糕先

夜晚我就同佢去食飯~

呀囡起左身一陣...見到蛋糕好興奮
仲唱左中英文版既生日歌俾daddy tim~

加埋birthday kiss~


一家3口~

終於有得食LA~ 朱古力蛋糕~都幾好味~係paul lafayet 買...





夜晚去左尖沙咀間伊呂波食燒肉~~~正!


和牛牛舌~好味!

生啤同荔枝酒~




雜菇~ 燒菇真係好好味!!!!!!!! 好想encore WAHAHAHAHA~





呢個係厚切胸外膜....上openrice D人話好好食....但我覺得一般....

特盛拼盤?! 全部都好味~


黑豚豬.....可以唔叫....

不過食燒肉真係好肥好油好膩....不能多吃......我地另外仲叫左2碗白飯, 配肉食好味又無咁油......開心愉快的一餐~


等老公時我係街邊食左2串辣魚蛋~~~真係好正~
耐無食, 所以忍唔住食2串HAHAHHAHA

仲有,,,,,,去左cotton on ............尖沙咀呢間好大.....有3層!!! 仲有童裝啊!!!!
買左件衫同scarf and underwear 俾Leanne~




最後........我仲同老公講今年無禮物送俾佢....
點知佢話, 有呀, 你之前咪送左銀包俾我LOR........!!! 係WOR!!! 我都唔記得左之前送左銀包俾佢~HAHAHAHA
因為好似8 月時送....太耐我都唔記得左TIM~HAHAHA





買銀包時仲有刻名服務....N& F, 我地既姓氏~

Happy Birthday to 老公!!!! 升職加薪~身體健康!!!開開心心~

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez