2012年10月15日 星期一

牛奶農場

張貼者: Fiona loves Leanne 星期一, 10月 15, 2012

上星期日

忽然想去之前已經好想去既牛奶農場行下~

即時上網search 佢既確實位置. 原來都好易去....同埋有地方泊車....咁就起行LA~


如果唔渣車, 可以係元朗搭去雷公田既小巴, 去到總站落車再行上去, 應該行10-15 mins la


牛奶農場有出牛奶, 但好似話得city super 有得賣, 仲有邊到有我就唔知LA

其實佢個位置係0係行山路徑隔離, 所以好多行山人仕去到都會食D野咁

如果係以前, 我諗我會同老公, 由大棠行山行過去個到再食野~

但宜家, 就無呢D節目LU~~~~~~~~~~好懷念以前成日weekend 去行山既日子~好開心既呢~


去到了~~~仲撞到小學同學tim ar~~~佢早結婚生B, 佢個女已經8/9 歲LA!!!! 佢當日同埋老公, 囡囡一齊..

我初時都見唔到佢, 佢都係認得我個女, 先見到我JA~



我地叫左燉奶, 凍既, 燒賣, 同2個餐蛋麵

燉奶我覺得好好味呀~~~~~~

奶味好重, i like it



餐蛋麵都好OK 呀, 餐肉係厚切同埋煎到外脆內軟架!!! 仲有隻蛋, 燶邊!!!! 超正~~~~~~~~



老公唔鐘意飲奶~我同Leanne 一齊飲一盒奶~~~奶味濃郁~

食飽又周圍行下影下相

佢呢到有幾隻羊架....黑色同白色....但唔見有牛架WOR...






呢張相好靚啊~~~我整緊本相集.....用左呢張做封面呢~~~~









之後去左附近既效野公園行下...

Leanne 最鐘意行呢D.......佢覺得好好玩





來來回回行左幾次....

之後都開始曬同熱~我地又返屋企LU



0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez