2012年10月17日 星期三

Leanne 返學...又扭計

張貼者: Fiona loves Leanne 星期三, 10月 17, 2012

之前講到佢上星期扭計扭左成個禮拜...到星期五終於正常返

果然, 過左個weekend,,,,,,,佢又黎過

星期一又係唔肯換校服,......奶奶佢地打黎, 我都聽到Leanne 又喊又叫
不過最後佢地都帶左佢出去搭車

星期二又係咁
今日我幫佢換校服...........佢又係不停喊同話唔返學, 唔肯換衫....我夾硬同佢換....
其實我都好想知佢咩事咁様.....問佢又唔講......
又不停叫我唔好返工, 陪佢, 送佢返學之類....唔通真係唔捨得我?!

跟住氹左好耐佢先定返D.....

呢日都有返到學......放學返到屋企, 佢仲打俾我, 話佢返到屋企LA, 無喊LA, 好似好開心

星期三, 今日
我話幫佢換衫, 佢又係唔肯...但就無喊....後來佢堂家姐落黎....攞住個蛋糕....Leanne 又想食
我就叫佢要換左校服先可以食, , , 氹氹下佢又肯換校服....今日叫做順利....

之後佢落左去食蛋糕...但又好快返黎.........又想痴住我, 又叫我唔好返工, 送佢返學....

之後又糾纏, 又叫我幫佢著鞋....

到我真係要走, 又開始喊, 叫我抱佢......我抱住佢, 佢係好似瞓覺咁扒落黎....真係好嗲咁......
奶奶就話Leanne 鐘意嗲媽咪.......女仔都係嗲D?!

之後又唔俾我走咁, 我叫佢送我去搭車LA~

出到去未有車, 同佢玩一輪, 佢又好D


不過我走左之後, Leanne 又打黎叫我返黎.....我話媽咪放工就返黎架LA, 叫佢快D返學LA

佢又無喊, 今日應該OK既~


其實我諗, 我自己湊佢, 佢情緒應該會穏定D既....
但我又唔可以唔做野WOR~~(我都唔多想做全職媽咪...HAHA)

UM, 除非發左達LA, 咁我可能唔做呢份工, 做其他野....咁就可以自己湊佢JA......唔係都無辦法....

唯有多D疏導下佢情緒 LA...

我諗呢個時間好快過既.......god bless...

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez