2011年12月29日 星期四

follow up by the club of perfect life

張貼者: Fiona loves Leanne 星期四, 12月 29, 2011

哈! 又要繼續講呢間shop
因為, 佢地又打俾我

今次打俾我既係gloria cheung
佢話佢係 customer service manager

岩岩放完假返黎先睇到我個complaint email
(係~又係咁岩放左假)

gloria 話, 佢地睇左我既email
都覺得/知道係佢地做得唔岩唔好
溝通上可以好d
又的確因為 ilcsi個邊既貨轉左
有d貨唔會再有, 但又多左其他新貨
所以比較亂

我話, 其實呢d都唔係問題, 照直講返比我知is ok
只係edwina 個手法同表達時做得唔好
佢係tricky
所以先令我有hard feeling

gloria話, 佢地管理層已經開左會, 亦都懲罰左edwina
俾左個頗大既懲罰佢
(我無問係咩, 我唔care, 因為有無對我黎講唔重要, 我又唔會知你地係咪真係有咁做.)

gloria話為表誠意, 佢送返個eyecream俾我
我話其實之前係想買stonecrop treatment mask
只係上次另一個sale唔知做咩又無幫我check 又無幫我問
結果先無買到

gloria就話咁送返呢個mask俾我

尋晚我就去左佢地柯士甸分店攞個mask

其間, gloria都再同我講返件事

佢話佢都明白service好重要
所以佢返黎就處理左我個問題先
亦都知係佢地做得唔好, 同處罰左edwina
我好奇問, 點解成件事無直接問返我係點
就已經處罰埋edwina?!
咁睇黎你地都真係好顧客至上
信晒個客講野

佢話因為我email裡面寫得好清楚
佢地都知sale係處理上做得唔夠好

gloria問左我好幾次滿唔滿意佢既follow up

我講返先, 佢仲送左一set sample size 既mask & cream俾我 (3様, 好細)
一個stonecrop treatment mask 50ml
同offer左會有半年俾8折我買野

另外
gloria既態度係非常好
好得黎唔會太假
同俾人感覺係make sense and nice
(其實我覺得佢係老闆或者....)

我好滿意佢既態度

佢亦同我講返 customer service 個email有3個人睇到
edwina只係其中一個
(佢話edwina係assistant sale manager)

咁都正常d
無理 由一間shop由 1個sale睇返customer service

整體而言, i like gloria

到最後
亦係重點
gloria 終於入正題

佢問我係咪有寫blog
因為有客同佢講
上網seach既時候search到我個blog
裡面有提到我買野既經歷

提到佢間shop, ilcsi products, 但我最後叫人買野可去bitchy store

令佢d客混淆

ohhhhh
原來係咁
所以call 我?! 送gifts?!

anyway
我明白既

在商言商

the club of perfect life 既ilcsi products 比較齊同多
價錢亦較平
地點係tst
有興趣買ilcsi products既人
可以去買

"the club of perfect life"
http://www.perfect-life.com.hk/index.html


只要唔係遇到唔好既sale, 我諗大家都可以有個愉快既購物經驗 ~







有件事係有d ridiculous既

記得edwina話佢地係 ilcsi 既retailer, hk無agent
而gloria就話佢地都係同hk agent 攞貨既distributor

呢方面我會研究一下



岩岩打左去ilcsi hk agent問
http://www.megroup.net/

perfect life係佢地其中一個distributor

另外, 佢地仲有好多distributors, 唔同區都有
但要打去問

佢地好nice, 佢地都俾左幾間shops我~keke





0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez