2011年12月2日 星期五

my dear結婚了

張貼者: Fiona loves Leanne 星期五, 12月 02, 2011

上星期6 好友回港擺酒,我地一班朋友又可以一齊做姊妹
開開心心咁玩左一日

好彩今日做姊妹唔太辛苦
(真係唔太喜歡做姊妹, , , 好累 hehe)

本來話9:30am開始玩新郎
結果班人10:45am先到!!!!!!!!!!!!!!! 太過份
本來suppose 11:30要出門
最後都好似要12:00先出門

我地玩遊戲都要快

今次班兄弟都好搞笑
叫佢地做咩都做
甜酸苦辣都食齊!!!!!! (多數d人都係扮食, 轉頭就掉晒gar ma! wakaka)

最好笑都係絲襪笠頭黎跳舞
wahahaha




班人太遲黎la~我地唯有係咁影相打發時間~haha
條裙既色俾想像中好wor
影出黎都好靚~~

不過心形款一定要痴膠紙
唔係會不停走位




個手花都好靚wor
絲花黎架~




恭喜一對新人~~~
(佢2個真係好搞笑,,,,,,咩都無所謂....連車頭公仔都lorrrrrr........lol)




好多人幫手~~~~~~~heheheh






囡囡都有去飲~~wakakakkak



夜晚我地都無咩野做
負責坐reception 收禮金.........

本來新娘話唔洗分男女家收
咁我地全部收晒一袋
但事後女家媽咪又話要分
男家老爺又話做咩得咁少人情禮金..........................

我地都唔知架?!

問我地攞個list黎睇
well..............佢地個list即場手寫, 仲要好多人都唔係onlist
我地tick左既都無48 個la
which means 個list係no use

總之佢地成件事都安排得唔好

同埋, 都算係我去過最靜既一個婚宴


ar.......仲有...........酒店送左個蛋糕俾佢地
點知.......諗住切蛋糕影相時..........d職員竟然整跌左個蛋糕落地!!!!!!
我地都呆晒
有無搞

錯好彩佢唔知有spare or即刻再整la
隔一陣都攞到第2個出黎........


仲有仲有, , , 朋友係黃金海岸酒店擺酒
間新娘房好細

太細...........同埋有蝨 lor!!!!!!!!!
好恐怖

化妝師俾d 蝨咬到成腳都紅晒!!!

最恐係連酒店送既房都有蝨 lor!!!!!!!

結果酒店upgrade左總統套房俾佢地 (咁即係佢地都知自己 d房有蝨 ja....)

同埋會場中間有碌好大既柱

野食都一般only

想係個到擺酒既人, 真係要諗諗~

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez