2011年12月15日 星期四

the club of perfect-life

張貼者: Fiona loves Leanne 星期四, 12月 15, 2011
the club of perfect-life

好想講下呢間shop
因為佢個sale - edwina 真係太差

上星期五我去左the club of perfect life 尖沙咀加拿芬道店鋪買了6ilcsi 貨品


當中包括一枝眼部精華和眼霜


但當時sale, edwina 聲稱要到柯士甸分店叫人拿貨過來


要等10-15 分鐘


叫我先俾晒錢


我相信有貨, 所以俾晒錢


然後說有個經絡眼部療程送給我


叫我約埋時間


我約左下星期二


此時,edwina 柯士甸店鋪的員工分身不遐


未能即時拿貨到來


她叫我下星期二做眼部療程時才取貨


 


到了星期二


我去做眼部療程前, 已先向職員說明有2様貨未取, 今次要攞埋


另外再想買多個stonecrop mask


職員說會幫我check


 


一個小時後, 到我做完療程


我再問職員我的貨呢?


她本來說問緊, check


接著又說要係柯士甸店拿過來


我說: 一小時前已經同左你地講我要攞貨, 為何一個小時也拿不到, 仲要我再等?!


呢個時候, 職員先同我講話無貨, ilcsi訂一般都要1-2星期先有


 


我真的好驚訝!


原來一直都無貨!


那為什麼edwina 說在柯士甸店拿給我? 那即是欺騙!


欺騙我款了全款


然後在我三番四次追問下先話無貨


但跟住職員又在櫃中找到一枝精華素給我 (他們的stock也很亂, 很沒系統)


但眼霜仍然係無!


很過份!


 


無貨可以直說, 要訂貨也可以直說


我自己可以決定訂唔訂


而不是欺騙客人說有貨, 然後再用其他大話掩飾!


 


一次經歷已經是足令我對perfect-life改觀!


 


原本我仲覺得perfect-life services 不錯


眼部療程都做得不錯


may service 不錯


很可惜


俾我知道之前買護膚品時原來被人騙了


我即時覺得


perfect-life不是一間可信任的公司


無可能再在這裡幫襯


 


講真, 美容院, 最重要的, services!
連基本都做唔好
真係好難令人再去幫襯

如果大家要買ilcsi products
bitchy store都有得買

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez