2011年12月22日 星期四

繼續the club of perfect-life

張貼者: Fiona loves Leanne 星期四, 12月 22, 2011

今日收到the club of perfect life電話
話我既eyecream有貨
叫我今晚去攞


佢話, 我原本要既草本眼霜無貨, 亦唔會再有貨
呢個係新既黑加倫子eyecream
有滋潤 或者清爽可以揀

well

點解唔一開頭同我講我要既野無貨
但有另一隻, 你有無興趣換?
可以試左先決定

我覺得
佢地又黎咁様講野
好好地一件事, 照講唔得咩?!

個sale突然話, 我係edwina 呀
(其實我都認得佢把聲)
之後佢話上次係誤會, 溝通上既誤會
blah blablablabalablah

anyway
你再打黎既開場白都已經又想取巧咁講野
已經, 俾我感覺係又想掩飾

sorry
真係對edwina呢個人零信任
一次又一次既說話
好差


佢不停叫我上黎試左新既eyecream先
佢話新既仲平d
可以refund返個差額

咁我問佢如果我唔岩, 係咪可以全數refund?
佢eerr無出聲一陣
跟住話你試左新既先la
我問佢唔岩係咪可以refund? 因為我買既係草本眼霜, 無既話理應refund
佢先話會check下, 應該得之類

唉~一次又一次失望

一陣上去睇下佢又搞咩

下次再補返!

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez