2011年12月30日 星期五

行街 at 尖沙咀

張貼者: Fiona loves Leanne 星期五, 12月 30, 2011

12月21號
本來我請左半日去覆診
但臨時醫生要做手術唔得閒, 我個覆診一改, 改到去2月..............

老公都請左半日諗住覆診完一齊去行下街

點知佢個日都要有野做
結果係變左我陪佢
haha

anyway, 難得可以2個人去行下街

首先去食個lunch 先





旺角間風月堂, 差左


去灣仔搞埋d野
就過返tst 行街

雖然係閒日, 但都好多人
好多大陸人

好多shops 都做緊sale
但sale後既價錢都仲係好貴lor
不過大陸人買野係唔會手軟
hahahaha


行來行去
我地都無咩岩

最後去左海洋中心個邊

影下裝飾




3眼仔聖誕樹
到此一遊 hahahah







雖然行左大半日都係零收穫
但難得有半日時間同老公周圍行
真係好開心~


我地好早食埋dinner就返屋企湊女luuuu





之後有日, 去買整蛋糕材料時見到呢到都有3眼仔聖誕樹啊!!!

super cute & funny~ hahahah




0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez