2011年12月6日 星期二

synergie serum

張貼者: Fiona loves Leanne 星期二, 12月 06, 2011

用左erica yuen到買既synergie serum一段時間
想分享下


vitamin a : 用後好似暗粒浮晒出黎. 不過之後又少左. 但其他人話用後白左好多個d, 我又唔多覺wor
vitamin b : 保濕唔錯ar, 同埋佢所有野都好吸收. 我反而覺得呢個加埋squalene (?!) 用, 保濕效果幾好
不過我覺得最work效果最明顯既係溶黑頭精華
開頭係會見到黑頭浮面
之後再做深層清潔, 會好易清到黑頭
之後用左3 weeks左右, 就開始發現少左好多黑頭
毛孔乾淨左好多
keep 住用, 真係清到黑頭
感覺上係温和地去黑頭
同埋非常抵用
10ml可以用好多個月
隔晚搽, 我每次用一drop or half drop已經夠 (我只搽黑頭多的位置, 住要係 t-zone)
呢個十分推介呀!!

另外, 相中最左手面既moisturizer
呢個牌子
我最近發現原來有隻同佢好類似既產品
大家都係匈牙利品牌
但聽聞 ilcis 先係正品

所以, 我好想試下 ilcis
聽講佢既stonecrop treatment 好work!
好想試呀!!!

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez