2012年10月13日 星期六

國慶郊遊~大嶼山

張貼者: Fiona loves Leanne 星期六, 10月 13, 2012
又講返國慶

同老公諗住去離島行下, 我就想去長洲, 長洲多野食D, 商鋪又集中, 比較好行. 但老公就覺得長洲太細, 人又多, 同埋前排都去過

佢就話想去大嶼山..搭船去, 搭車返... 但我就覺得大嶼山好無聊ja, 無咩好行WOR. 最後都決定去長洲~

今日帶埋大伯個女去....佢地去左旅行, 仔女就留係到.....有人陪Leanne, 佢都不知幾開心~
呀囡個袋袋左好多野食呢~hahaha



搭車去中環碼頭



去到碼頭先知, 當日好多人去離島呢!!!! 長洲條隊好長啊!!!! 排到出黎梅窩tim aR!!!! 見到呢個情況....我地改去大嶼山了...................
咁岩又有船, 即刻上船了~~




好似坐左45 mins 左右就到.......影下相先~












周圍行左個圈..........買左條手繩同帽......就去食野LA.....行左個圈, 都係去食pizza la~

Leanne 張貼紙, 即買即貼.......
 



我叫左杯啤酒~~~同住個海, 飲啤酒, 真係好正~~~~





頂帽係個到買, 即買即戴.....好似$58 ja 好抵~


Leanne 食飽又周圍玩LA.....







叫左pizza, burger and pasta , ok la~


食飽就搭車去東涌....
 

0係東涌行左一陣, 呀囡扭計, 我地就走LU
等車時Leanne 同老公玩扮瞓覺hahahahaha


之後我地返錦上路攞車.........見D攤檔開晒.....我地又行左一陣先走...
下一篇再講~

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez