2012年10月31日 星期三

大閘蟹宴~

張貼者: Fiona loves Leanne 星期三, 10月 31, 2012
10月20日

今晚約左一班舊同學食大閘蟹

但今日下午要返公司, 有event

咁朝早就食完早餐, 同呀囡去左荃灣公園玩










玩完去荃灣廣場食lunch~





之後我就要返工LU~



放工後, 大約7點幾去到屯門.....約埋個frd 一齊搭的士去

個的士司機好燥底LOR
我地一上車
我話XX花園.....見佢唔出聲, 我咪話XX花園隔離呀

司機: 我知, 唔洗你教我

司機: 個邊塞車, 我會行到2邊再轉過去, 係燈位俾你落
呢個時候我同我個frd 都扣緊安全帶...

我問司機邊個燈位呀?

司機竟然開門LOR!!!!!! 想趕我地落車咁, 佢話你唔想行個到就落車LA

WA! 咩態度!

之後我問司機, 做咩塞車? 佢無答過我

真係洗唔洗咁寸


去到my frd 屋企....

見到佢個lovely 仔仔~~~~大春B
1歲LA~~~ 大春真係好cute.....表情多多, 又鐘意笑~~~仲邊個抱都得~~~







之後人齊就食野LA~
我地除左大閘蟹, 仲見左泰國野食外賣~




yummy~~~ 但D大閘蟹.....本來個Frd 話訂左5兩至5兩半既....
點知黎到先話個D係訂俾佢屋企人食

幫我地訂呢D係團購買....4兩多D...

一人2隻.....可能太細隻....加上外賣份量比較細

我地食完好似無食過咁ARRR

唔夠喉~~~~一定會再食多次大閘蟹!!!!

之後朋友仲煲埋薑茶湯丸~

我地再傾下偈......都11點幾先走~~~~~

傾得好開心呢~~

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez