2012年10月30日 星期二

Melvita

張貼者: Fiona loves Leanne 星期二, 10月 30, 2012

呢排好多skin care都用完....所以買左唔少新野試

今次試下Melivta

呢個都係一個sell organic 同天然產品既brand

佢產品既種類非常多!真係咩都有....skin care...沖涼, 洗頭....Gel...女性用既清潔LA, soap, 豐胸LA...仲有俾小朋友或者孕婦用既products....

本來只係諗住去買枝洗面gel....
結果買埋枝花水....同hair conditioner..



蜂蜜潔面啫喱 (中間)    

適合中性至混合性肌膚使用,可淨化及收緊肌膚。

馬鞭草及香蜂草的花水橘子精華、鈣及錳結合具軟化功能的蜂蜜,有效潔淨及去除肌膚多餘的油脂分泌。

呢枝洗面好香......好香橙味.. 甜到好似糖咁
我都係用黎落妝後, 同每朝早洗面用
so far so good
洗完唔乾

有機金縷梅花水(左邊)

透過蒸餾法萃取自有機金縷梅葉,有機金縷梅花水淨化、緊膚及收細毛孔的效用。

可用作清潔面部,有效消除敏感及紅腫,對非常乾燥及敏感肌膚,尤其有效。

陣味我覺得似金銀花.........都好吸收.....不過暫時未見緊膚同收毛孔LOR~

深層滋潤護髮素(右邊)    

 蘊含豐富的木槿,結合具柔順功效的巴卡斯果、辣木及巴西果仁,但我能呵護乾燥及受損秀髮及使秀髮回復柔順。
之前用緊L'occitane既洗頭水+護髮素....(唔覺好用又唔覺差....但佢陣味我就幾鐘意~)
護髮用完....所以試下呢隻....sales 話深層護理.....
well.........呢類organic 洗頭水同護髮素.........都係用完唔會好滑咁...能唔能夠真係修補受損頭髮...真係唔知LA~或者我D頭髮真係太差LA
要做下treatment 先會有改善




0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez