2012年10月19日 星期五

LC Oval 煮咖哩雞

張貼者: Fiona loves Leanne 星期五, 10月 19, 2012
其實LC 個Oval 煲, 都已經用過好幾次~

佢煮野的確只需用細火, 同埋一陣就可以張D野煮到好淋......仲有....只要落好少水...鎖水能力好好~好有趣~

但開頭唔知原來要搽油保養個煲.......個煲已經有D積比較難清潔.....

宜家先開始搽返油, 唔知得唔得呢?!


第一次用時, 煮左咖哩雞.....(其實我戒左雞一段時間, 因為醫生叫我最好唔好食, 多激素!! 所以我都幾乎無食. 只係間唔中食少少LA~)


利川牌咖哩醬加半隻雞, 洋蒽同薯仔~

D薯仔同洋蒽淋得好入味~我反而鐘意食佢地多過隻雞~HAHAHAHA


第一次用, 唔知佢鎖水能力咁好....下次落少一半水都得~











另一日煮左茄子~好耐無食~煮俾自己食~因為老公唔鐘意食~~~~




好簡單, 茄子切好落埋D蒜蓉....就攞去蒸....蒸好我煮左個豉油+糖既汁, 淋面加葱花~就係咁簡單~但我就好鐘意~



1 意見:

Melo B 提到...

原來要搽油保養個煲?? 請問個STEP, PLEASE......THANKS.
[自言自語回覆12/15/2012 20:47:12]我覺得唔好搽油,因為油好易氧化,就會產生游離基,會致癌的;個煲爛左就買個啦,個人有事,醫生費夠買100個都唔止
[版主回覆11/23/2012 10:11:17]我都係上網睇到人地講先知... 佢地就話, 個煲買返黎清潔完, 乾身時搽油.....等佢自然風乾....之後用紙巾抺走D油.....用之前用熱水"浪"下個煲先用....之後每次用完, 都搽一層油上去.咁就叫養煲la....D人話, 搽左十次左右....個煲會吸油....之後可以唔落油或只落少少都OK WOR. 我就未用到10次LA HAHA

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez