2012年9月27日 星期四

Leanne 大喊大叫

張貼者: Fiona loves Leanne 星期四, 9月 27, 2012

星期二夜晚...

半夜1點....LEanne 突然大喊大叫....

不停叫:媽咪坐地下....媽咪坐地下....(因為我平時坐佢床隔離倍佢瞓....所以佢會咁様講...)

之後佢Daddy叫佢唔好嘈.....佢一聽到daddy 既聲又叫: daddy 走....daddy 走...(佢平時都唔多痴daddy....其實我都唔係好明...why..)

仲愈叫愈大聲...........又不停喊...好可憐咁..

佢間唔中札醒都會叫我坐地下,,,,但多數拍下佢, 拖下佢手, 佢都OK會瞓返..

但今日點叫佢都唔得

癲左咁狂喊狂叫
又踢晒腳咁

好得人驚LOR

係叫極佢都唔應你, 只係不停喊同講同一番說話...

我係咁叫佢醒下LA, 發夢ja , 快D醒LA...媽咪係到唔洗驚...

但佢都係不停喊, 又大聲又不停踢腳....

個刻真係有D懷疑佢俾鬼上身....................=.=

咁我都有即刻祈禱

之後老公攞左包糖入黎, 我地有問佢食唔食糖呀, 但佢話唔食

繼續喊...喊....喊...


後來終於肯理包糖,,,,肯講野.......話唔俾我地食包糖, 佢自己食晒佢....咁我地先安心D

因為代表佢醒左.................


之後開左包糖俾佢食
都食左4粒......先正常返....

跟住慢慢氹佢瞓覺.................結果搞到2點半...大家先有得再瞓.........

其實佢之前都試過2-3次咁様....突然大喊大叫.....有時可能係發夢...

有時, 我懷疑, 因為佢瞓之前我話過佢, 佢又喊晒咁

所以半夜就咁様

只係今次比較激動.......

不過都真係俾佢嚇死.....尤其你好似叫極佢都無反應咁......

同埋, 第2朝佢又6點就起身..............我都真係好攰下...

以後瞓覺前我都係唔好話佢....
應該話唔好俾佢情緒太高漲or 太激動....

真係會發惡夢同發癲...



0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez