2012年9月8日 星期六

100隻叮噹

張貼者: Fiona loves Leanne 星期六, 9月 08, 2012

上星期六搓完包就係出左黎海港城
尋找100隻叮噹

wahahahahahah

不過真係好多好多人

但都影到相既

叮噹都好犀利
我細個既卡通片
到宜家我個女都識得邊個係叮噹
電視都仲有播佢既卡通片....都係好勁~

其實一路同呀囡影相, 因為日光日白, 我係睇唔到影左D咩
之後睇返D相
我有D驚覺原來呀囡已經好識擺pose!!!!!! OHHHH 大個女LA..........T.T










好多時我自己都覺得佢唔似得2.8歲......真係似有4歲.......................................XD




之後去左greyhound 食飯
可能仲早, 6點幾, 等左一陣就有位

不過間野好貴啊!!!! i mean 比起泰國.....

份量亦少

叫左個湯米, carbonara, 海鮮餅, 2杯野飲, 一個甜品, 埋單$491!

D野都好食, 尤其湯米!!!! 我會為左佢encore 呢間野~hahahaha
但就真係好少......2 ,3 啖都食晒D 米粉了.......XD

之後去左uniqlo , 老公買左條褲就走LU~


0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez