2012年9月25日 星期二

LC 開倉 Clearance sale autumn 2012

張貼者: Fiona loves Leanne 星期二, 9月 25, 2012
其實之前都唔知咩係Le Creuset
應該係之前睇人地D blog
見到有好多blogger 都用呢隻煲, 佢個様又幾靚WOR
又多色, 其他人又講到幾好用咁

就開始留意

不過佢原價好貴, 3千幾蚊一個煲, 真係唔會買LOR, 不過上網知道原來佢成日做SALE, 好似50% off
加上一年有2次clearance sale , 低至2折, 咁我就緊係都等clearance sale 先去睇下有無野岩LA

適逢Le Creuset 秋季大減價9月15日開始

當日, 我就同老公同囡囡去睇睇

地點係銅鑼灣富豪酒店
佢10點開始, 我地10點45 定11點左右去到

嘩,,,,,,真係估佢唔到.........超多人LOR!!!! 係圍住酒店一個圈........!!!!
見到條人龍...........我就放棄了....
買煲左, 洗唔洗咁誇張AR?!!!! 加上帶住呀囡, 無理由排ja ....所以轉左去行街~~~




傻妹陪我去試衫.....試衫個到又咁岩有個位俾佢坐~hahaha



行完街就搭巴士返屋企...



不過之後我上網睇到D人係sale 買既野都好靚好抵咁

又忍唔住
星期2 攞左半日假再去睇睇

結果1點左右去到
唔洗排隊又唔多人
但就無晒靚野
只係得返D普通貨~

我揀左好耐
只買左呢2個....一個25"oval 一個煎pan , 煎pan 都諗左好耐要唔要柄....要柄既顏色靚D....有淺藍, 紫色等..
唔要柄就得紅, 藍....最後我買左藍色....因為無柄可以入到焗爐, 好似好用D haha
oval 都諗左好耐......因為想要圓形多D
但圓形無色揀LOR......同埋係無咁濟!!! 好難得見到個綠色, 但個蓋係花左既....之後見到個白色.....最後都係放棄佢
揀左綠色既oval~~~
其他碗碟我都想買呀, 但D色都唔靚, 同埋係個到個幾2個鐘, 都無人補過貨~所以走LU~






呢2舊鐡真係好重.....
本來一出酒店附近有巴士返元朗.....但當日渣左架車去西鐵站...................要返去攞車.........
所以搭地鐵......呢2個煲真係抬到我想死呢.......!!! 重到癲....

不過返到屋企攞出黎睇, 又真係幾靚
綠色煲: $1180
藍色: $600

暫時仲未用, 希望好用LA~


0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez