2012年9月25日 星期二

古靈精怪的Leanne

張貼者: Fiona loves Leanne 星期二, 9月 25, 2012

呀囡有時真係好古靈精怪
多多動作多多表情

平時星期1-5佢係屋企, 真係一隻甩繩馬榴....

個個話佢都聽, 無皇管

佢只係驚我

所以只有我放假or 係屋企, 佢先會乖少少 (係, 只係少少wahhahaha)

有時我都無計, 老人家又講唔聽, 叫佢地唔好縱佢, 或者唔好俾佢玩某D野, 食某D野
老人家都係會話, 咁佢扭計我都無計

聽到佢地咁講, 我都真係無計..............=.=


呢個様好搞笑~~~





宜家佢每朝一早起身, 我地就幫佢換好晒校服....(其實都唔想佢咁早換, 成日玩到成身濕晒, 但無計, 佢唔肯)
然後佢會落樓下揾野食......
0個日, 佢起身就話要彈琴,,,,仲攞本故事書扮琴書................hahaha 彈得好認真呢~




之後落去爺爺嫲嫲到食野~

 
 
 
有日放工, 我買左頂浴帽, 佢又話要戴......wahahhaha 好好笑
 



佢話頂帽似係人地戴黎煮野食Wor~~





星期六, 攞左我個煲既盒黎玩...............是在扮露宿者嗎?!


然後, 又攞2個呼拉圈扮渣車........佢話自己係pink 司機....仲要我地扮乘客,坐佢後面, 但到站又唔俾我地落車....hahahhhaa

又彈琴.....
 




呢個仲好笑..........2張chairs....扮床............呢張係上下格床....佢叫我瞓上面
佢就瞓係下面
睇佢笑得幾開心~~~~~~~~~~ hahahahha小朋友真係咩都可以玩一餐~



佢睇緊disney dvd, 無lala 又話要戴返副眼鏡先hahahhaha


可愛既時候真係可以好可愛....但扭計時又可以好黑人憎~~~小朋友都係咁~

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez