2012年9月25日 星期二

黃金海岸食飯

張貼者: Fiona loves Leanne 星期二, 9月 25, 2012

9月14日, 個晚同老公去左黃金海岸食飯

黃金海岸係我地以前拍拖經常去既地方
有好多回憶呢~~~~

去食飯, 行下沙灘咁, so happy~

今晚去從温下

不過當日朝早氣温急降, 得24度
夜晚都好大風同好凍
我覺得值情似冬天LOR!!!

我地仲坐左出面.....大風到呢...........







去左星群地中海餐廳~ 都幫襯左呢間好多年~~~坐左出面...




好大風啊!!!



burger...仲有個辣肉醬粟米片, 無影~



龍蝦帶子risotto.......之前俾錯左個天使麵我地....結果等佢再整過呢個risotto,,,,等左15分鐘有多....=.=


食完9點幾.................本來仲想去沙灘行下,,,,,但太大風....算數了~


返到屋企都nearly 10點

Leanne 都瞓左LU

雖然結左婚, 但我覺得好需要有呢D2公婆既節目.....

得閒拍下拖, 係必需的

感情, 亦好需要經營

唔係結左婚就咩都唔洗做

互相都要努力, 感情, 才可以歷久常新~~~~~



0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez