2012年9月10日 星期一

囡囡第一日坐校車

張貼者: Fiona loves Leanne 星期一, 9月 10, 2012

到今日為止, 囡囡已經坐左一星期校車!

講返第一日坐校車先

9月3號係囡囡第一日坐校車
為左隆重其事
我當日請左一日假
因為我都想睇下咩環境, 同埋佢會唔會喊

hahaha

之前都同佢講過好多次9月就會坐校車
佢其實都知咩叫坐校車, 因為屋企既堂家姐and 堂哥都係坐校車返學既
而囡囡上年已經成日係門口同伯娘一齊送姐姐返學

所以, 佢都知咩車係校巴同埋校巴係自己坐

不過知還知, 始於未坐過又咁細個, 又點會知係咩一回事?!

之前同佢講要坐校車, 佢都係話唔坐
所以我一直都覺得佢第一次坐時會喊..

返左3星期學, 佢已經好鐘意返學
上車前係屋企影下相....


心情都好好~


上落車都係對面馬路.....但都係屋企門口, 都係好方便, 只係朝早比較多車, 過馬路要小心D


開始有D緊張.....



第一日校車遲左少少......曬左陣先到....結果姨姨一手抱左呀囡上車, 呀囡呆呆咁坐低左, 車就開走LA
就咁睇, 佢就無喊既...


到接放學..........佢都無喊, 仲笑笑口
姨姨話佢OK

我問囡囡有無喊, 佢都話無~

我地都讚佢叻~~~








之後同佢沖涼.....食午飯...

我仲煲左冬瓜粒粒粟米湯, , 好好味!!!! 見到都想再飲~~~~

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez