2012年7月30日 星期一

探newborn baby

張貼者: Fiona loves Leanne 星期一, 7月 30, 2012

星期日去左探個初生B
出世2個weeks 左右LA~

去之前同呀囡去公園玩左一陣....

不過又係好多蚊滋LOR!
玩一陣都走人LA


老公話我呢個造型好似外國D浪子.....頂帽太細...頭髮又逢鬆...................=.=
識咩呀佢~理得佢, 我覺得好睇就得LA~cher~


BTW, 夏天帶草帽係舒服過Cap 帽ar ma!!

oops.............呀囡對腳有"雞肉"既?!
睇黎都似我架LA................我對腳都好粗.....天生..........!!唉........................所以我由細到大最想有條美腿.............T.T

呢個就係小issac.....so cute
初生B都好cute
細細粒
但佢個様好老績啊~wakakkakaka


呀囡唔like 我抱其他B.......hehe

朋友個仔仔...我地叫佢大春~~~wakakkakakaka
大春都好cutie......頭大大, 身細細.....好搞笑
佢既表情又係好過癮.....QQ~



大合照~
薑醋好好味啊~ i like it wakakkaak






happy gathering~

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez