2012年7月3日 星期二

第二站: Hotel icon The market Lunch Buffet

張貼者: Fiona loves Leanne 星期二, 7月 03, 2012

本來book 左1點....

我都諗住應該趕到....結果老公又兜錯路...............................=.=

咁就1點3左右先去到

個buffet 到2點半架JA

我地一坐低就攞野食先LA

食食食.....

咩都有D, 蟹腳., shrimp, 青口...生蠔要另外俾錢

熱食選擇唔多, 同味道好一般

最好味係甜品

唔錯...

雪糕係movenpick

好正~~~

vanila 同合桃楓糖都好正


全部都好味~~~


最好味係呢個泡芙!!!!!!!!我超like !!!!!!!!!!!!!配雪糕食正到不得了!!!!!!
(註: 我係好鐘意雪糕配心太軟, pancake, waffle....etc............既人....所以...呢個真係hold不住了 wahahhaa)



呢個配搭....我食左3次!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(肥死...............但又好滿足同開心!!~~~~~hahaha)




佢都密密食~~haha






埋單6XX
都算好貴~

以佢食物質素黎講, 超貴~

同區隔離hotel 都係$200 左右....(openrice 有coupon)...

試過就算~~

走時見到green


有機會都黎試下high tea先~~~hahaha

之後又走LA....趕去最後一場.....迪士尼樂園~


gogogogo


0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez