2012年7月10日 星期二

Blueberry Cheese cake 藍莓芝士蛋糕

張貼者: Fiona loves Leanne 星期二, 7月 10, 2012

終於要整呢個焗既藍莓芝士蛋糕

因為成日覺得佢既味道一般, 好膩咁....但個日見到有個blogger整, 睇相好似唔錯
咁就試下整LA~


食譜係呢到:
http://blog.yahoo.com/MOONmoonKitchen/articles/590630/index


 
原食譜用正方形....因為無...........我就用左7吋圓形模

呢個蛋糕都好易整
但要用既時間多D

要早一晚雪藍莓做果jam
原食譜話blueberry + 糖雪一晚會有汁液流出...
但我一滴都無WOR


so 煮jam 時我落左少少水去煮....最後都煮到...但我就overcook 左少少, 下次會識煮架LA~WAHAHHA

不過又係焗完都好晏......仲要等佢放涼....ZZZZZZzzzzz

等到12點半左右我頂唔順LA.....見佢都涼左D就放左落雪櫃


雪一晚

第2日先脫模....









插candle 因為呀囡想吹
佢又可以唱happy birthday la~~
小朋友真係個個都like 吹candle~

之後就食LA~好好味呀~~




不過cheese cake 不能多吃~我地一人一件之後, 就俾左99佢地食LU~


都好~好過要分幾日先食得晒hahahahhha




0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez