2012年7月6日 星期五

打唔成風~ 返工+ 炆牛肋條

張貼者: Fiona loves Leanne 星期五, 7月 06, 2012


返去6月30號..
前一晚仲打緊風....但個風來去衝衝............
朝早已經變返3號風球JA~

咁我就要返工LA~

不過星期6 返去3個鐘又走得~時間都過得好快~

一早老公同囡囡同我一齊出去食早餐
然後我就返工

之後佢地再黎接我放工
出黎既時候, 囡囡係車到瞓左LU
HAHA

 
 
 
heavy rain


之後呀囡醒左...又係到玩...

佢拆左架車, 又砌返.....
又自言自語話要困住kitty , 唔俾佢出黎haha









我係到睇風景....
 

佢又過黎玩..............衣架~...+.+








前一晚驚打風....一早去百佳買定野....
買晒野整炆牛肋條

正!

買唔到白蘿蔔...........得甘荀 ja~
又無買栗子...
栗子炆完之後都好好味架~~~


今次只係張牛肋條飛水...

然後用生抽冰糖炆左40分鐘左右....再焗一陣..........(之後出左街, 焗左好耐whahaha)
返到黎開火再落埋甘荀去煮多廿分鐘左右...

得左~

食得LA~
好好味~







最鐘意用汁送飯~

一味餸就已經夠LA~
有肉有菜~~ haha

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez