2012年7月17日 星期二

打羽毛球

張貼者: Fiona loves Leanne 星期二, 7月 17, 2012

上星期, 家姐隔離屋裝修
平時佢同細B係屋企, 因隔離屋太嘈同好嗅....
佢同細B就黎左我屋企暫住幾日


我同老公都有幫手湊細B架~hahaha

個半月大既B真係得意~


第2朝約左屋企人打羽毛球....家姐話佢要返屋企先, 所以唔打LA....
我地又去左華嫂食早餐~

我地打波, 呀囡就自己係到玩
不過佢真係好輪盡......自己係長"鄧"到都會跌左落黎...好彩無咩.....







跟住我仲唔小心用球拍接波時打到呀囡....................T_T......sorry ar Leanne....


打左一個鐘, 出左一身汗...........就走LU~
之後去買餸and then 回家沖涼~









打完本來都無咩........
但第2朝起身就知籟野......周身骨痛..............

星期6打完....痛到星期2先好D ja...........................

真係老了...............hahahaha

下次要做多點熱身才行~kakaka

喜歡出汗!

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez