2012年7月25日 星期三

黑芝麻包

張貼者: Fiona loves Leanne 星期三, 7月 25, 2012

整呢個包....係想試下冷藏法.....

不過,,,,,,後來上網search 好似多數D人都係發左一陣先放雪櫃....
我就搓好就放左入雪櫃LA..........
第2晚先攞出黎再整

仲有...多數人都係中種or 湯種再加冷藏法
咁様D包應該好鬆軟....

但我呢個包呢.....
可能因為落左黑芝麻?!
所以......冷藏法黎講好似唔夠鬆軟WOR

有機會再試過....

係雪櫃攞返個麵糰出黎攤返去室温....大概半個鐘
就搓搓佢再分割同靜止15mins

之後就造型
最後發酵



之後掃蛋汁加芝麻
入爐焗
我覺得我焗得耐左D
有D乾身左......T.T



個皮唔夠軟熟......可能乾左D


呢個紅豆餡





焗完攤凍....都成零晨12點LA..............ZZZZZZZZZZZZZZzzzz



不過都值得既...麵包做左呀囡第2日既早餐....




原來佢已經識整yeah!!!! 我都唔知呢~~~
小朋友學野真係好快啊!!!
睇見佢就開心~

佢望住個包話: 我要食芝麻街!!! (芝麻包)!!! wakakkakkakaak

笑死我~~



hope that you happy always~~~ love u

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez