2012年7月7日 星期六

my first cup cake with cream cheese frosting

張貼者: Fiona loves Leanne 星期六, 7月 07, 2012

呢個cupcake 唔多滿意

首先cupcake 因為我用yogurt 去整,,,,,又無落返多D 粉, , , 個cake 比較濕...

另外個frosting .....太軟身啊!!!
我諗係我落得唔夠得糖粉~~~wahahhaha 完全隨意整~

但, 整完令我好想好好學好佢

因為cupcake 可以整到好靚~

下次我會試下butter cream 做topping




不過其實cream cheese frosting 係幾好味
i like it

或者我上網見有人用mossess 黎做topping
都唔錯咁, 無咁肥
同健康 D
牛油始於唔健康~


0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez