2012年7月3日 星期二

充實的一天。第一站: 荃灣花粟鼠寶堡

張貼者: Fiona loves Leanne 星期二, 7月 03, 2012
今日6月25 我同老公都請左假
就係為左之前團購買既花粟鼠寶堡coupon !!!!!!!!

6月27就到期LA
個時表姐明明話要2張飛
我要1張, 買左3張
$38 一張
結果佢一張都無用過!!!

我就覺得當去睇下

一早先去左屏山華嫂冰室食早餐
今次又食豬潤牛肉米線, 配芫茜皮蛋湯底! 正!~

閒日去唔洗等位WOR (不過我地都好早既.....10點幾LA...)

食飽就去荃灣LA
本來諗住11點左右去到可以玩個半鐘先走...
結果唔識路, 老公兜左陣都揾唔到, 結果佢係附近等錶位, 我就同囡囡靠iphone 個map 行去
好彩都好近, 5分鐘就到

當日都有D人....唔多又唔少咁LA~

去到時我係覺得, E. 間野咁舊咁既....






其實都多野玩, 咩都有D...



但就舊D......D設施都有D黑蚊蚊, 同甩甩地......但都可接受既




最高條滑梯....都幾好玩, 囡囡開到唔敢自己滑....都正常, 我都覺得好長.....仲要係密封, 旋轉型個種..我都有D驚wahahah
不過又幾好玩WOR
囡囡玩完都要再玩
之後仲敢自己滑TIM~~~


呢個係另一條....滑去波波池既~(旋轉個條再高D長D架~~~)





我都唔多明, 波波池有咩好玩呢???個個小朋友都鐘意既?!




呢個.....我都有陪佢爬...............爬完....我好攰lor..................=.=





個到好多呢D馬仔呀, 單車俾你騎~ (仲有金魚撈, 不過下午先有得玩)


BB swing~



另外仲有2個大型吹氣滑梯/彈床玩, 滑梯都好玩呀
但爬上去就好攰.......
囡囡始於都太細, 大D岩玩D~~~
 
 
玩到12點4,5左右....就走LU
要趕下一場~

hotel icon, the market 食lunch buffet ~~~~


 
(最後老公無上到黎, 因為coupon 只包1大1細...再多1位大人另+$40.............總括而言, $38 玩全日都幾抵架~)

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez