2012年7月8日 星期日

囡囡午餐: 白汁三文魚粟米豆意粉 & 日式冷麵

張貼者: Fiona loves Leanne 星期日, 7月 08, 2012

之前整架LA

weekend 我都會自己整午餐俾囡囡食
有時晚餐係屋企煮, 咁佢就同我地一齊食
唔係就出街食~~

我多數都會整三文魚
因為平時99 佢地好少食魚....
so 假日我都會盡量煮魚俾佢食

宜家好多魚都話有問題....都唔知食咩食好...而三文魚又比較有益, 所以會買俾囡囡食

平時我會三文魚煮豆角

今次想整西式
又整左呢個白汁三文魚粟米豆角意粉LA~
非常好味呢~

亦係我同老公既午餐

3個人食一大碟, 岩岩好~



意粉先用油鹽水煮熟

個汁 我先煎香三文魚攞起備用, 再炒香豆角,加雞湯煮一陣
 然後落粟米、意粉、三文魚、 淡忌簾同少少芝士碎....煮一陣就得LA

我手多再落少少cheese 係面焗一焗

咁就香噴噴同好好味LA~

另一日
煮左冷麵




呢個好隨意
鐘意食咩就落咩
最緊要加返個芝麻汁, 就好好味LA~

(或者其他冷麵汁)

簡單又好味~

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez