2011年5月26日 星期四

Noah's Ark

張貼者: Fiona loves Leanne 星期四, 5月 26, 2011

上個weekend去左noah's ark 酒店住左一晚~


(其實都係生日活動其中一項, thx 老公)


上星期天氣好差, 成個week都落雨


本來都預左個2日都唔方好天~


但...book左酒店都要去架la


我地等囡囡nap完食埋餐粥先出發


3點幾左右la......當時無落雨, 於是快快出門....


去荃灣碼頭搭船


點知....一出荃灣....就落緊好大雨....


我地仲俾地個地鐵職員老點話c出口近d.....


(實情係d出口比較近同埋有瓦遮頭lor)


飛奔去到碼頭等左陣先有船ar


去到栢麗灣都好似4點幾la?!



 



好彩去到無落雨, 可以影下相先去酒店


去到酒店即刻放低野去沙灘la~~~



囡囡第一次玩沙



佢都唔係好敢郁hahaha


但都肯玩, 仲好開心tim~



玩左陣個天又開始想落雨, 我地就返酒店沖涼lu~


之後再出去dinner



然後又返酒店


咁就1日 la~


第2日食完早餐hea左陣影下相就搭船走人lu~~hehehehe




雖然都幾無聊但又好開心wor hahahhaha



 


ps............我以為老公幫我執好衫...點知原來無....


結果我2日都係著同一套衫lor........


 

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez