2011年5月20日 星期五

nail oil~~~

張貼者: Fiona loves Leanne 星期五, 5月 20, 2011

wahahah 我叫呢個做summer special~~~


 



老公話not bad wor


太其他人就話too special wakakakakka


仲話too young tim


唔緊要la~


我like ar


下次試下只搽blue +silver 先~應該都唔錯 haha


其實我都好鐘意搽指甲油


只係宜家無咩時間搽ja


今次都係沖完涼....11點先開始搽....


搽完等佢乾都12點la~~~~


但搽完心情好好啊~~hohohoho


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


另外....去log on買指甲油時...


一行入去部機就dododododo響...


個職員又睇下我個袋la......我lunch 係wastons買左3様野....


原來其中一件響機...


佢叫我要去返wastons揾人整返先會唔響...唔係去邊都響...


ha~咁又奇la....我去h&m又唔會響既?!


最後我無理佢...繼續係log on行....走既時候又響~ahahhahah


我最後都無返去wastons呢~


 

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez