2011年5月20日 星期五

dap

張貼者: Fiona loves Leanne 星期五, 5月 20, 2011

生日同老公去左佐敦既dap


因為預左會飲下酒


所以決定唔渣車出黎~wakakakka


間野環境都唔錯


我地坐偏廳


靜靜地, 都有幾枱客.....ok la...


(有一枱個女仔都係個日生日啊haha)


我地叫左個2 人set


咩都有d


仲加左$98/person 既wine set


有3款....白酒/紅酒同dessert wine!


 



 


飲完白又飲紅~


好正啊~


不過唔知係咪酒精既影響


覺得d食物都ok


(只係2個餐湯唔好飲)


侍應服務都唔錯......老公book枱講左celebrate生日


個侍應又知我咩名


同我講左幾次生日快樂~


又主動幫我地影相


haha


總括而言~都唔錯呀~~~


thx 老公~~~


 


 


0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez