2011年5月31日 星期二

又一城

張貼者: Fiona loves Leanne 星期二, 5月 31, 2011

上個weekend約左judy同aster去又一城 tea


約左成年終於約得成~


(本來都係抱住約唔成既心態hahahaha)


終於又見到judy囡囡la~


初生見過之後都無見過lu


now佢都1歲 la~


個日無渣車去


搭車


囡囡第一次搭火車ja~ ahahaha



 


我地去左pizza express


其實都係坐左一陣


唔係好傾到d咩~~~


我覺得有bb出街就係咁


好難同frd傾偈


要顧住湊囡


佢又周圍走咁


上次同frd去tea又係咁


我只係走來走去捉呀囡


都無咩同佢地傾偈................


跟住aster走先


我同judy就行多一陣都散lu


有b大家都唔行得耐haha



2個望咩呢~~


 


下次再見, 都應該有排 lu hahahah


 


ps: 送左份禮物俾judy 囡囡


唱歌既barney!


點知佢生日時都收左份一模一樣既禮物lor!


最衰我無左張單....唔係比佢去換野ma......


佢話俾我囡囡玩...但又唔好意思收返ja........hahah


我叫佢一係送俾其他人lor....


oh~今次真失策


 

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez