2011年5月17日 星期二

心思

張貼者: Fiona loves Leanne 星期二, 5月 17, 2011

尋日上普通話堂


2個男同學仔係到講佢地送過咩俾女友


wa~又整蛋糕, 又織頸巾, 又畫畫, 整graphic, 印相簿, 寫100日 日誌...........etc....


有無咁多心思呀~wahhahahahah


原來宜家興整呢d既咩?!


不過今時今日的確多左男仔做呢d野


女仔反而少左wor


我諗已經好少人會織頸巾卦~


大家都咁忙haha


以前我都織過既.........但好ugly


我都唔識織既haha


不過都有做過好多呢d手工野


拍拖初期lor~ 個時又得閒d既


宜家有左個囡, 邊有時間~


不過情趣心思呢d野


一定要有, 簡唔中俾d surprise 對方


令佢覺得你仲重視佢


呢様好緊要~hahahaha


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


之前行街見到件tee幾靚, 買左俾老公


我掛左係佢衣櫃到


成個week佢都未發現lor! hahaha


我成日幻想佢發現到既時候, 可能只係諗: 呢件tee我幾時買既呢?!


wahahhahahah


結果都係自己忍唔住話佢知


hahahhahaha


成個過程, 老公開心自己又玩得開心


hehe


 

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez