2011年5月13日 星期五

frd~

張貼者: Fiona loves Leanne 星期五, 5月 13, 2011

2父女好少咁close wor~ hahahahahah



個晚同囡囡and 個frd 出左去食飯


囡囡開頭係咁望隔離枱個男人


我地仲笑佢唔好咁8卦la


點知個男人望返囡囡


囡囡竟然個様好驚仲爆喊


真係唔知佢喊乜


乜個男人既正面真係咁得人驚咩?!


搞到個男人都好embarrassing


囡囡之後仲全程打側坐唔再望個男人hahahhahahah


小朋友真係funny~


 


講返早幾日...............囡囡爬左上張枱仔到........跟住話咁快就跌左落黎


應該pat落地先...不過腰同頭都有撞落地.........


佢緊係爆喊la.............但安撫左一陣就無喊la........我諗唔係好痛卦...


但就頗內疚同好擔心ar


因為我快少少的話可以接住佢


我太大意


同埋擔心佢會唔會有後 為症..........


一d我地睇唔到既傷...........


擔心擔心.......

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez