2011年5月13日 星期五

整頭

張貼者: Fiona loves Leanne 星期五, 5月 13, 2011

 


尋日收早....2點鐘走人去整頭



天氣好到呢..........


去到整頭個到都3點


今次整返直


其他無乜點剪


因為想留長d蔭...所以前面無剪過,,,,,,,,


我形容整完既頭做.........無個性既髮型!!!!!


真係好唔型


其實都好like之前個curl


但又好想轉下


其實係想整宜家好興個d volume 中長髮.....


但...原來我d頭髮唔夠厚!!!!!!!點會咁?! 我都好odd


我明明好大扎頭髮架?!


宜家個頭好貼好扁咁


真係睇唔順眼呀


d蔭快d長, 等我可以分中間界.........................!!!! (未試過所以好想試下hahahah)


一生人...........咩髮型都試下ma


雖然我知我整係唔好睇


但好想試


齊蔭好睇, 但好悶lor


直髮後生d...但好悶lor


所以我都盡量試多d其他髮型, 唔想來來去去睇返d相..e...乜個頭又係咁既....


埋單8百幾, 比上年貴左$100


宜家真係百物騰貴......................


今次比上次快....整左4個hrs! ! !

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez