2013年7月5日 星期五

台北旅行

張貼者: Fiona loves Leanne 星期五, 7月 05, 2013


岩岩既7.1 假期, 一家三口去左台北玩~
非常開心呢~~~~~~~~~~~

對上一次黎.....已經係9年前! 當時既老公都仲係男朋友only
黎過一次已經覺得可以再黎.....結果....竟然係9年後!!!!!
真係有D唔相信HAHAHA

雖然隔左好耐, 但我地對台北都仲好熟悉咁, , , , 可能因為果次係我地第一次2個人去既旅行~所以比較深刻啦


今次行程都好輕鬆
因為帶住呀囡~都唔會太辛苦既~
加上我地決定唔帶BB車!!!!!!
所以盡量都唔會行得多路~

6 月29

出發~
11點40 分機







9點零鐘到機場
架機都算準時起飛
好快就到左台灣LA~

一早BOOK左車接我地去酒店 (摩克動力)
一出機場已經見到大叔舉牌接我地
佢仲帶我去買電話咭, Take cash
非常好人

3點零鐘我地已經到左酒店LA~

今次住JUST SLEEP 西門町
酒店唔錯呀! 位置超好!
過條馬路就係西門町
一出酒店就已經係捷運地下街入口.....真係落雨都唔怕~

第一站就去左復興站既SOGO -----點水樓
味道好一般, 價錢貴, 可以不去~

之後係去埋附近既泉發蜂蜜買MASK +蜂蜜醋 (店員話一般要訂先會有, 但佢好好人咁話用員工quota 賣俾我~~~~)
and then 去左對面食永康牛肉麵

紅燒牛肉麵麻麻地...反而清燉既就唔錯~

之後經過86小店
入去買左3枝眼線筆!!!
分別係AKUMA 同SOLONE
計返都係4十幾至5十幾HKD
網上D人講到防水防油好勁咁.....結果都唔錯, , , 之後係台灣既幾日都有即用....係幾好WOR
以呢個價錢黎講, 絶對超值!!

最後去埋sugar 糖村買牛軌糖就返酒店LU~

1 意見:

晴晴豬及詠詠豬 提到...

台灣人真係好好人!
去吃牛肉麵,我也較喜歡吃清燉那種。
[版主回覆07/08/2013 11:49:57]多謝到訪及留言! 我都係睇左你之前台灣旅行果幾篇blog, 所以好想去呀~可惜唔夠時間, 唔係都想去飛牛牧場住下~還有你介紹的摩克動力! 真的很好,價錢也合理~

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez