2013年7月8日 星期一

台北旅行

張貼者: Fiona loves Leanne 星期一, 7月 08, 2013
 

7 月2 日
今日係最後一天了

夜晚7點半機
約左司機4點半黎酒店接我地去機場
都仲有大半日時間周圍行~


所以今朝一早, 我地就去左動物園LA~~

台北市動物園
搭捷運去木柵動物園站落車就係架LA!
非常方便!



到站LA
呢幾日係台北都非常好天
今日直情超級曬呀!



古靈精怪B



擔天.......型到呢~kekekeke






我係門口揀帽時, Leanne 又揀左頂hello kitty 帽..=.=
佢明明有帶帽又買!!!
我唔想買俾佢但老公又話買LA買LA.....~.~

佢仲即買即帶...



我頂帽都係幾十蚊港幣, 好抵hehehe



動物園好大, , , , 好多野睇

我最期待睇企鵝~



鴨同鹿....呢個組合好搞笑~又好lovely



行左一陣見有火車搭, 就去左搭火車
要錢的, 5蚊台幣!! 抵!
搭火車就可以上到去睇企鵝既附近~




一落車去左睇爬蟲類動物



有冷氣, 好舒服呢~



Leanne 扮緊企鵝....HAHA so cute




睇到LA!!!
佢地好得意
個様亦好趣緻
佢地應該係群體活動...

每次都係幾隻咁一齊行同一個方向






之後周圍行下



跟住又返去火車站搭另一架巴士去貓空



我地揀左由動物園搭返去捷運站
呢條路線唔洗排隊
反而由捷運站搭去動物園站果條隊, 排長龍呢~







Leanne 好開心呀
因為有野飲ar ma ~~
佢係為食妹
有得食就開心架LA
















之後我地沿住個公園行返去捷運站

呢個公園都好多設施
不過當日太曬
玩左一陣就走人LU



BYEBYE動物園

去完動物園
都散左一半

結果又去返西門町食野

因為見Leanne 件衫濕晒...終是去左uniqlo 買左件衫俾佢換
價錢同HK 一様

之後行下行下
俾我地去到一間食拉麵既地方
發覺佢同HK間豚王拉麵好似

結果入左去食
的確好似, 不過味道有少少唔同
HK比較濃同杰
豬肉質感都有D唔同

不過最後埋單問負責人
佢就話係同HK係同一間啊~

網上都有介紹
http://www.ipeen.com.tw/comment/374425

呢間拉麵都好味, 價錢平HK少少
我地3點左右去到唔洗等位~


食飽再行多陣
就返酒店攞返D行李走人LU

最後5點多去到機場
本來以為仲有時間係機場行下
結果CHECK IN過關都搞左好耐

到最後係無時間行LU

飛機亦準時起飛~

總括今次玩得好開心
每日都食同買同玩~呀囡又大個左好多, 帶住佢算幾方便
佢都玩得食得好開心~

好期待下一個旅程~

今次買既野
維格都係我地至愛既鳳梨酥~其他真係無得比~HEHEHHEHE





1 意見:

晴晴豬及詠詠豬 提到...

我都好鐘意食維格的鳳梨酥,每次去都成箱咁買番黎做手信。
[版主回覆07/30/2013 10:03:30]係!!! 維格真係最好味~~

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez