2013年7月5日 星期五

台北旅行 Part 2

張貼者: Fiona loves Leanne 星期五, 7月 05, 2013





 

繼續....
去完遊樂場就去九分LA

Leanne 係車到瞓左~
very good~抖足精神再玩ar ma~keke

今次再去......覺得條山路無咁危險WOR...可能知道佢係咁彎所以無咁覺?!

不過九分真係超多人呀

入左去簡直好似出唔返黎咁!

因為太多人...我地都無影相....
係司機幫我地影左幾張合照JA...

我地揾左間食魚丸既食LUNCH

魚丸湯, 炒冬粉, 燙菜, 皮蛋豆腐
全部都又平又好味

最後緊係食埋賴呀婆芋圓先走
真係好好好好味呀~

另外仲買左1枝桑梅酒同小米酒
有得試飲架~試過好味先買~

司機幫我地影架~




























呢個係黃金河.....D 石因為水裡面有鋅所以D水令到石頭變黃色...
因而得名...
司機係咁講...
都幾特別既

之後沿海邊去十分LU~


去到十分都4點幾.....好快咁司機帶左我地去寫天燈
好平....台幣120 單色OR 雙色
150 4色
我地揀左2色











畫左一家三口
D交叉...係Leanne 畫既...






















果到D職員話天燈飛上天後7-8分鐘就會掉返落黎架LA...

之後係路軌影幾張相











其實都想行多陣.....但我地趕返出去太和殿食DINNER











因為BOOK車加時要補錢.....唔想補, , , 所以十分都只係到此一遊就走LU











結果唔洗6點都已經去到太和殿...
無影相...
但好好味啊

佢地既麻辣唔算辣...但味道唔錯
牛肉加蒽加辣湯既食法超好味!!!!! 宜家諗起都好想再食~~~~~

都唔算貴....3個人食左500 HKD 左右LA~


食飽見時間尚早
決定搭的士揾我個好朋友

佢同佢老公都係香港人
但就去左台北開CAFE

今日親身黎到佢地間CAFE
真係覺得好靚!
仲好大TIM
空間感都好大
好有特色











每一張枱都有唔同既鮮花~











去到緊係試下佢地既蛋糕
全部都用上新鮮既貴價食材
呢個blueberry 蛋糕的確好好味!










 呢杯sangari 都好好味
唔似澳門既好味
呢杯比較fresh


 
Baileys Latte 都好好味



佢地用料上乘, 所以價錢都唔平
2 杯野飲+1件CAKE
770台幣

其實好欣賞佢地可以實踐自己既夢想
雖然唔知佢地可唔可以堅持到
但做過已經夠開心
有幾多人, 能夠放棄事業, 為自己夢想而打拼?!
充心希望佢地能夠繼續落去啦~

最後, 影完大合照我地就返酒店LU~
今日好開心呢~



Canopy cafe . lifestyle 婆娑


北市大安區羅斯福路三段283巷19弄4號


02-2366-0381

https://www.facebook.com/canopy.cafe.lifestyle

http://hk.lifestyle.yahoo.com/video/canopy-caf%C3%A9-070000753.html

http://www.my903.com/my903/jal/detail.jsp?newsid=2445&index=0

1 意見:

晴晴豬及詠詠豬 提到...

你們這天的行程好豐富呀!上九份條路真係幾危險。
[版主回覆07/08/2013 11:58:43]唔知係咪司機渣得慢同定, 今次又覺得條路無以前自己搭巴士去咁危險~haha

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez