2013年7月8日 星期一

台北旅行

張貼者: Fiona loves Leanne 星期一, 7月 08, 2013
 

 

7 月1 日

黎到第三日

今日無咩行程.....原本係PLAN左朝早去上引水產-->動物園-->探朋友

尋晚探左朋友, 咁朋友仔又提我話台灣Monday 好多政府設施都唔開
或者只係部份開
咁我地就決定最後果日先去動物園

今日就只去上引水產
加幫朋友買洪師傳牛肉乾+去西門町行下, 夜晚有時間再去埋第一日個司機介紹既龍山寺夜市
佢話呢個夜市多數當地人去, 咩野食都有, 又好味, 亦有野賣~最緊要係近, 西門町站搭一個站就係龍山寺, 司機話捷運出口一出就係~

所以, 今日係好輕鬆~

係酒店食完早餐....返酒店HEA一陣
就出發去上引水產
搭捷運到中山國中站, 再搭的士去
來回都係搭左75 台幣

一入門口就係賣鮮海產..
不過當日所見, 得蟹, 鮑魚同類, 無其他~














呢到係海鮮BAR
我地11點AM 去到, 呢到都未洗排隊.....但11點半過後, 都已經要LA~



呢個酒BAR都好似11點幾先開始服務



超市有酒, SUSHI, 熟食等賣



我地大概等左15-20分鐘就有位LA~ (好彩早少少去....11點後就好多人同有排等了)

未入去之前影下相....
呢到有賣擺設, 影下相都幾靚



Leanne 係到扮瞓覺...kaka




2父女難得温馨合照`haha




我0既白酒~
150 台幣 , 易入口 OK LA


 
我地叫左一個餐再加一個季節SUSHI
另加燒長腳蟹同燒中蝦, 仲有蛋sushi 2件
本來想叫海膽...但當日既然無...可惜~...
賣單2300 台幣左右LA

刺身沙律


 
冷豆腐


 
呢個麵豉湯的確好飲, 好甜!


 
鯺吞蛋suhi~~haaha


 
跟餐sushi
新鮮既...
但太多魚..


 
燒長腳蟹~ OK唔錯~


 
燒蝦就一般, 有D過老~


 
季節特選


 
跟餐燒魚, , , 我覺得佢唔夠脆.....
魚肉味都一般, 但老公就話OK


 

食飽就走LU

之後去左買洪師傳牛肉乾
幫朋友買之餘自己都買左3包散裝
返酒店已經開左黎食
都OK吾錯AR

經住又見到香香繼光雞, 網上D人話好食
又買黎試下
味道都唔錯....不過唔夠熱...
我諗岩岩炸好應該好好味~

之後返酒店放低D野

我地又出發去西門町`

酒店一出, 過條馬路就已經係一座購物商場

我係賣skin care 既地方睇左好耐

老公就帶呀女上3樓睇貼紙玩具

結果我又買左眼線筆同網上好多人讚既寶藝保濕面膜!

仲有買左公主李假睫毛!

 



行下行下...呀女開始扭抱....原來眼瞓...
仲要....一抱即瞓著!!!!!!!!

我地仲諗住去夜市架WOR!!!

結果因為佢瞓左...
我地就買左阿宗麵線, 大腸包小腸, 燙菜...魯肉飯, 甜不辣返酒店食作為晚餐..

諗緊如果佢起身先睇下去唔去夜市...

最後佢瞓再陣先起身....
我地都覺得夜, 所以無去夜市LU!

台北之旅就只淨返聽日一日LU~~~


0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez