2013年7月30日 星期二

難得好天要玩水

張貼者: Fiona loves Leanne 星期二, 7月 30, 2013

7 月28 日

話時話, , , , 呢個7 月都落左好多日雨
唔....應該話由4月開始???!! 已經不停落雨
天文台之前講過話今年夏季雨水較少架WOR
點解我覺得今年既雨水比上年或者前年都要多?!

夏天, , , 緊係要陽光普照先似樣架MA!

我都仲未去游水呀! 好想去游呀!!!! 諗起都覺得好舒服.....浮下浮下咁~.~
呢個時候, 我就好想住私人樓, 樓下有泳池......幾咁方便呢.....夜晚呀囡瞓左我自己去游都得ar ma.......

點解總係weekdays 先好好天, weekend 就落雨!

好啦......愈講愈遠

岩岩個星期日
下午
好難得有好天氣
係屋企無野做

老公竟然提議開水池俾Leanne 玩!!! 咁Leanne 堂家姐堂哥都係屋企
緊係好LA~可以3個一齊玩!

本來有個電泵.....但要用換腳插頭
但我地唔知, 因為有人話就咁插就用得...結果一插就燒左.........=.=
用腳泵.......都好快既......kaka




呀堂家姐話唔知佢套泳衣係邊....著左套睡衣玩..hahaha

個水池有條滑梯...上次無吹脹...今次終於吹脹黎玩LA~又幾好玩WOR
佢地3個爬來爬去, 我都好想玩埋一份~keke
堂家姐係3個裡面最論盡.....
結果佢都係第一個跣親既人~HAHA
佢地個個都話預左佢實跌....佢平時行路都會跣親...
Leanne 雖然最細, 但反而比較小心hahaha




跟住就水戰! 我地都俾佢地整到濕晒~



跟住Leanne 有D發脾氣
人地射到佢佢就話唔準射佢, 佢射人就得
淋佢又係咁講
同左佢講唔可以咁架, 玩就係咁様, 大家一齊玩
緊係會你射人, 人地又會射返你
唔係點叫玩WOR

可能呢個年紀會係咁? 我見祈祈表姐之前都係咁樣様










3 個小朋友又不停爭玩具
尤其Leanne 攞住個枝水槍....因為射得最遠出最多水
睇黎要買多2枝先得LA~



我都想瞓係到望下天....好悠閒啊
不過堂姐其實係跣親係到攤抖hahaha









玩左差唔多2個鐘
收檔LU
呢條毛巾老公搭佢同事係g-market 買
計埋運費都唔太平, 好似90 左右
不過叫做made in korea
又幾得意既



 



玩完成日以為Leanne 今晚會好早瞓
結果姐姐哥哥食完飯又黎左玩
我同佢地又開檔整相架
整下整下又9點幾LA

搞到Leanne 9點幾先瞓
我睇佢都攰到爆係到死頂...
叫佢瞓覺唔洗幾秒就瞓著左LU
今日佢都應該好盡興LA~

下次要約埋祈祈表姐同熙熙表弟一齊玩水先得!

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez