2013年6月15日 星期六

藝想天開展覽 (二)

張貼者: Fiona loves Leanne 星期六, 6月 15, 2013

繼續.....

出面玩完到入面...

入面好靚好多野睇同玩~

呢到係俾小朋友玩木制積木
Leanne 好想玩但又唔敢自己過去玩
又要拖住我~~~~



之後就去影相區!!!
呢到就係令我想黎既原因之一

小朋友可以扮princess



有裙.....皇冠, 頭cool 權杖等俾佢地cross play



條裙真係好靚

幅牆都好靚! 係用memo stick 貼成firework 咁様 ~ so creative



應該話呢條係婚紗!!! 靚到呢~~~



Leanne 影一陣又唔想影LU



之後過左另一邊.....
其實唔知佢播緊乜....因為當時好似壞左, 工作人員整緊...






用士巴拿做樂器....隔離係sauce pan
牆上有樂譜, 可跟住佢黎奏樂曲!



佢地有D memo 紙, 俾參觀既人寫野再貼上去
好靚呢~



可以去大烏後面睇野...
老公話係望到停車場WOR....hahahaha







影 分身 (錄像照)

呢到應該係張你個影投射落牆到....幾得意架




出返去走廊....
都有野玩...
可以用雙頭筆塗鴉
或者用大會提供既透明袋畫公仔...畫得靚可以貼係出面俾其他人欣賞

不過當日我行過2次............都唔見有透明袋refill....

所以只係係牆上畫2筆罷了~






總括而言

呢個展覽很好看啊
亦非常適合小朋友去
展期到9月中

我諗我地都會再去
因為原來樓下仲有一個兒童探知館

http://www.heritagemuseum.gov.hk/chi/exhibitions/permanent_discovery.aspx

行過見到都好想去
不過當日5點幾先去到.....地7點就關門
所以無去到探知館~

下次一定會去埋~

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez