2013年6月6日 星期四

興趣班

張貼者: Fiona loves Leanne 星期四, 6月 06, 2013

打標題時...諗到啲野...

"興趣班"

其實...係咪真係Leanne "興趣" 呢?!

問過佢有咩想學, 畫畫, 彈琴, 跳舞...游水等..
佢一時話想, 一時又話唔想

咁我就幫揀左....英文同畫畫

諗返...都係我想佢學唔係佢想去學

講下佢返興趣班......2 様佢都唔肯自己入課室...2 堂都係我陪住...

英文班痴住我坐...唔玩, 唔答人野.............~.~

第一堂都好D, 有玩下..第2堂可能狀態唔好....玩都唔玩.............

要佢適應真係需要D時間..


又或者...真係太急?!
佢now 先3.5 歲

性格都有關係既...佢係慢熱....思考型...唔係行動型
又怕羞

或者試下轉地方....如果都係咁...就等大D先再學興趣班 LU

英文班我覺得都OK, 外籍老師....加埋輔助老師幾乎一對一

都輕鬆好玩
程度都OK

至於畫班...第一堂miss 唔錯...
不過因為得2個小朋友學....所以要同埋黏土班既2位學生一齊上
變左老師要照顧2 邊
但呢個老師教得唔錯
小朋友都跟同佢指示去做

本來都想報一個月
但反而係學校叫我試多堂先LA
佢話我個女咁抗拒, 叫我睇多堂先決定

呀囡雖然要我坐隔離陪住佢, , 但佢都可以自己畫...聽老帥講野..

呢幅係佢畫....老師只係幫手困少少邊...
我全程望住...所以覺得老師唔錯




不過第2堂轉左另一個MISS
仲要無課室上....4 個小朋友迫埋一個角落上堂...
加上呢個MISS教得無咁好

所以上完呢堂報LU

興趣班呢方面...我要再幫佢睇下...

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez