2012年8月14日 星期二

呀囡返N班啦~~~~

張貼者: Fiona loves Leanne 星期二, 8月 14, 2012

上星期三係呀囡學校既新生家長日
之後星期四就開始返學LA

到今日為止, 返左4日學

等我講下佢既情況LA~~~


星期三
新生家長會
我請左星期3-5
今日帶埋呀囡去聽呢個新生家長會
老師之前都講左
可以帶小朋友, 但佢地會被帶到另一間房玩
家長就去第二度聽野

一去到, D人就帶走左呀囡LA......佢都未知發生咩事....

半個鐘左右, , , , 佢已經爆喊.....當時老師抱過佢黎揾我, 但佢地見我唔到, 我又以為老師氹得掂, 繼續聽野LA

過左15 mins 左右, 佢又喊住返過黎LA.......個様好慘呀!

喊得好淒涼......

老師俾返我抱佢, 呀囡係喊到喘住咁,,,,,陰公豬......

不過又好快唔喊.....



之後仲周圍走去玩.......=.=~~~


好LA~~~......到星期四
真係要返學LA~
不過其實4,5 同呢個星期都係返1個鐘, 之後再個week 返2個鐘, 之後先真係返3個鐘...

雖然只係返1個鐘, 但家長都係無得陪, 最多送到課室, 留多一陣就要走LA

第1日....呀囡係屋企換衫都好開心




影相仲yeah tim

不過返到學校......
放低書包.....同佢玩左一陣玩具, 我話佢知我要走LA, 一陣放學黎接佢

佢就開始捉實我....加上見到其他同學喊....(都有D唔喊)
佢又開始喊LA (可能諗起尋日同我分離...wahahha)

老師又氹下佢
請佢食糖..............佢食左粒糖, 老師旨意我要借D意走....我就同呀囡講要幫佢掉垃圾......借機走左去..........

WOW.......走個下個心都有D唔舒服架....

不過始終都有呢日既.............

之後同老公去附近食早餐.....

1個鐘都真係好快過

話咁快我地就去排隊接放學..

呀囡出黎呀....喊咁口.....手上面仲攞住張紙巾......好可憐啊...

佢一見到我........就....................放聲大哭.....爆喊呢~~~~

我都即刻上前攬住佢, 抱起佢.....氹返佢

老師就話呀囡喊左差唔多成個鐘.......中間有停下, 但要佢地不停氹佢
茶點時老師問佢食食餅, 佢話食, 但攞住又無食......佢話要等媽咪抱住佢先食WOR.....

佢真係攞埋塊餅放學lor~~~~~好搞笑又好cute~~~~hahahahaah

返到屋企佢都OK, 仲同其他人講自己返學喊
hahahaha

不過就無瞓晏覺

可能太刺激 LA~~hahahaha

下一篇先再寫之後個幾日返學LA~
因為每日都有進步!~

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez