2012年8月10日 星期五

迪士尼樂園之濕身灰熊山

張貼者: Fiona loves Leanne 星期五, 8月 10, 2012

上個星期一同老公都請左假
因為表姐個女就快3歲
佢諗住再去多次disneyland 玩

問我地去唔去~都好WOR
我地都想去睇下新開既個灰熊山

於是就一齊去LA


但當日真係熱到不得了, 加上非常曬
同埋...................個日係超級多人!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

真係太多了!!!! 玩所有野都要排長龍!!!!

聽D工作人員講.....呢日係暑假以黎最多人............

真係really crazy~~


出發前,. 我地又去左華嫂到食早餐~
 




去到喇~~~~曬到呢...見個天無咩雲就知,,,,,,今日會曬死~~hahaha



我地中午入去, 真係最熱既時間...


Leanne 同kiki表姐







我地去左巴斯光年攞左fast pass,,,之後想攞埋winnie the pooh! 但ar pooh 既fast pass 已經派晒!!! (中午ja wor!!! 可想而知當日幾咁多人)
之後我地見space mountain 單人排15 mins ja wor

咁就我同媽咪去玩LA, 點知媽咪好快就縮沙....走左!!!!!
我就繼續自己排.....好快WOR, 10 mins都唔洗已經有得玩~

好耐無玩過LA~不過都唔刺激既hahahahhaha


出黎之後係巡遊啊!!!....我地走唔到....咁就係到玩下水先LA......




之後過左去玩轉轉杯................kiki 表姐唔肯玩啊, 咩都話驚.....轉轉杯都話驚...................@.@

本來捉左佢入去....但最後佢都係要走....


玩完去食野先

連corner cafe 都要排隊lor!!!!

老公排隊, 我地去shop 嘆冷氣.....

仲同汽球影相~




終於有得食...其實都唔餓.....叫左個tea set試下.....好一般~~~



食完就去灰熊山個邊LA~穿過反斗奇兵同起緊既迷離莊園, 就係灰熊山LA~
反斗奇兵又係多人到震......彈弓狗要排75 mins!!! crazy..

灰熊山個過山車又係唔洗諗, 太多人...........................
同埋之後睇news, 原來當日壞過2次車......

影張相算LA~




之後去玩水

灰熊山最大特式係有地方俾大家玩水, 仲有噴泉會噴水, 佢每次噴水都會見到彩虹tim AR!!!!可惜我影唔到LA!!
1日裡面見最多彩虹都係呢次~wahahahhahahahha


呢2個小朋友玩到唔捨得走呢!!! (其實......................我都想玩埋一份啊!) 哈哈~




上面會淋水落黎架~記住帶多套衫去換.....(我當日都幫呀囡帶左2套衫換, 都真係有呢個需要, 玩水同太熱)


唔好以為呀囡隔離個姐姐驚,,,,佢玩完係大笑架~wahahhaha 真係個個小朋友都會好開心~


笑ing~~



2個係到等俾水淋, 好好笑~~hahahahah


淋完又走人~




之後換衫就繼續周圍行....見到著西部衫既mickey and minnie 啊!

可惜截左龍LA.....

但有好多強國人就咁衝過去想影相, 好好笑~


無得影相都say 個hi la  wakakakakaka




之後去睇golden mickey


我地都影張合照先~

golden mickey 都要排長龍........我都未試過咁出就要排la......




熱到佢地一路出汗




睇完mickey 都7點幾LA, 我地都要走LU


雖然無咩玩到D咩~又熱又曬又多人
但玩水都好開心啊~~~

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez