2013年10月4日 星期五

珍寶海鮮舫

張貼者: Fiona loves Leanne 星期五, 10月 04, 2013
話說朋友幫我係開倉買左咁多野
我都唔好意思麻煩人地攞俾我
所以就我地去佢屋企攞啦~
 
不過話時話
香港仔真係好遠好遠,,,,
由屋企渣車去都要一個鐘呢.....
 
朋友約去珍寶海鮮舫飲茶....因為, 佢屋企就係隔離
真係望都望到隻船
我都未去過呢隻船既呢~~~~~~~hehe
 

 
買左隻Kaloo bear bear 俾朋友個囡囡
呢隻bear bear 質地軟熟....又可落洗衣機洗
好岩送俾B囡
Leanne 都有一隻人地送既rabbit
真係由佢BB玩到宜家都仲玩緊
好值得買
 
 
2 個大鄉里出城
緊係要影下相留念LA~HAHA
 

要坐船去架
幾分鐘就到free的

 
朋友個仔仔, 好得意
Leanne 今日都肯拖住弟弟行
心情唔錯heheheh
 
呢到有張chair 俾人影相
不過好似話人多就唔俾影架LA
當日我地2點幾先飲茶, 得好少人ja~

之後上朋友屋企攞返我既le creuset 就返屋企LU~



 
 

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez