2013年10月10日 星期四

漫步大棠郊野公園

張貼者: Fiona loves Leanne 星期四, 10月 10, 2013
秋天又到
 
又係適合行山既日子了
 
以前未有呀囡
 
我同老公假日都經常去行山
 
一來做運動
二來欣賞下大自然既景色~
 
宜家呀囡開始大
慢慢可以帶埋佢去行山LU~
 
剛過去既星期日
我地下午3點幾就近近地上左大棠郊野公園行下
 


岩岩開始佢就跌親LA....清理傷口中

因為佢咁様跳住行...所以跌倒lor.....




每次都會拾樹枝
今次都唔例外


一路行......最多既吾係行山人士....而係踩單車人士
我地都到左要去既地方
開始吹bubbles ~
 




開始日落lu
又係時候要走~


過多2 個月左右....又係睇紅葉既時候
到時又會人山人海架LA~


回家LU~

呢日行山都仲好精神

不過第2日又發燒同感冒

請左2日病假先好返D....

本來都唔想同佢睇西醫

呢大半年都只係同佢睇中醫

中藥係慢少少

但食左藥個人精神D

同埋可以調理身體

我地都BUY中醫多D

但有時D藥太苦, 就要花多點時間氹Leanne 食藥


西藥佢就自己食都得

不過食完西藥
多數個人都又攰又反咳同反覆發燒

所以唔係發燒或嚴重病, 我地都prefer 帶佢睇中醫呢~




 

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez