2013年10月31日 星期四

濕疹

張貼者: Fiona loves Leanne 星期四, 10月 31, 2013
其實Leanne 細個無濕疹.....直至上年冬天至春天咁上下既日子
忽然佢雙手出一點點
又有D痕

同佢睇左醫生
醫生都話係濕疹......開左有少少類固醇既藥俾佢搽, 再加cream

印象中佢好返D我地就無再搽類固醇
只係繼續多D搽cream保濕

結果, 佢雙手既濕疹...都係時好時壞

反反覆覆

轉過好多隻cream

好多都係開始用既頭幾日係有效
但用耐左又唔得LA.......

到宜家為止...都差唔多成年...


早幾日天氣乾燥...Leanne 連四肢都出點點...

幸好搽左幾日cream, 叫做好返D

岩岩又同佢轉左隻新cream.................呢隻又唔錯WOR
見佢雙手既粒粒又少左D
但唔知會唔會又係得開頭有用?~


呢張圖可以見到Leanne 手背上既皮膚係比較乾AND 鞋...
仲有就係手指隙
 
試過咁多CREAM
我覺得呢隻herbfarmacy skin rescue balm 唔錯
可以減輕紅腫痕癢...
當然...係減輕, 唔係即刻無晒事

詳細資料可以睇呢條link


http://www.herbfarmacy.co.uk/products/Skin-Rescue-Balm.html

Product Description

A luxurious herbal blend which melts into the skin leaving it feeling soothed and nourished. With Marshmallow, Calendula, Chickweed and Comfrey, this moisturising balm soothes and protects dry and cracked areas, rejuvenates sensitive and problem skin and nourishes any skin areas you feel are in need of a boost. For eczema-like conditions we recommend you also use our Dandelion and Burdock tincture to boost inner cleansing

Use to:

  • Moisturise, soothe and protect dry and cracked areas;
  • Soothe and protect sensitive and problem skin;
  • Nourish and moisturise any skin areas you feel are in need of a boost.
 
 
另外呢隻新試既CREAM都唔錯
Aveeno - eczema therapy moisturizing cream


護並幫解因疹和皮疹引起的皮刺激和瘙癢

  • 膠狀 Colloidal Oatmeal
  • 護劑 Skin Protectant
  • 證實可以安撫濕疹皮 Clinically shown to soothe skin with eczema
  • 無類固醇,無香料 Steroid-free, fragrance-free
  • 生推薦 Dermatologist Recommended
  • 美國國協會認National Eczema Association Accepted


我另外仲買左佢既沖涼同body lotion

其實自從Leanne 有濕疹, 佢既沖涼都轉用organic or 低敏用品

好多人都同我講, 濕疹係長期戰..
我都明..

有人叫我要幫佢戒口
呢様我真係無做, 因為我諗飲食均衡就OK

反而睇中醫話可以用馬齒莧煲水浸手
有試過
效果都OK
可以令D濕疹謝晒..

不過都係個句, 並唔係根治

天氣, 體質, 精神狀態都會影響到濕疹既嚴重性

夏天時又真係就快落雨既時候佢D濕疹會嚴重左
好天時又會好D
轉天氣又會差D

試過好多人地話work 既CREAM
好似QV, physiogel AI, derma, mustella, putto 等等
係呀囡身上都係唔WORK
不過市面上真係有好多隻CREAM
如果發現一隻唔得, 真係轉第2隻...試到夾為止

話時話
當Leanne 有濕疹時
我發覺, 立筆, 泥膠都會帶刺激性
當中有邊様成份令佢過敏我就唔知
不過我已經唔俾佢掂呢2様野
返學都專登買左盒木顏色俾佢用

因為佢一直只係雙手有濕疹
所以我都懷疑係佢唔知掂到D咩所以誘發到濕疹出黎.....

遲D會同佢睇專科..睇下驗唔驗到對咩過敏la.....

 



0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez