2013年10月17日 星期四

迪士尼樂園

張貼者: Fiona loves Leanne 星期四, 10月 17, 2013
上星期五
 
老公生日
 
原本我想2 人世界同佢去中環食西餐
 
但佢想同埋囡囡一齊過
 
同呀囡過可以去邊?? 就係迪士尼樂園lor~hahahahha
 
咁夜晚食咩好呢??? 去得迪士尼, 都無理由又出返出面食晚飯
 
所以就決定去翠樂庭食buffet
雖然網上評語都麻麻.....我們還是抱有一絲希望既..........(好可惜, , ,, ,真的很失望...下篇再講..)
 
當天我們都請了假
但呀囡都係要返學
 
所以我地等佢放學先出發
 
朝早有時間我地仲去左華嫂食早餐tim~正
 
接左呀囡放學, 同佢講我地去迪士尼樂園, 佢十分興奮呢~
 
由屋企渣車去都唔洗半個鐘....
呢個都係我地鐘意去迪士尼既其中一個原因hehe
不過.....停車場由$120 加到去$160 一日
加幅好大啊
 
 
當日都算少人
好多遊戲都唔洗點排隊
但就幾熱.....原以為秋涼了無咁熱....但黎到呢到一陣
我地已經出晒汗.....
 
 
 
排隊影證件相都算快...within 10 mins
 
 
 
 
因為Leanne 有去睇怪獸大學...所以都鐘意毛毛且大眼仔
 
已經有黑色世界既佈置
 
 
好鐘意呢張相....好有愛既感覺
(同埋好難得呀囡拖daddy...)
 
例牌璇轉木馬
 
必玩小飛象
每次玩小飛象我就會醒起又唔記得帶太陽眼鏡....
真係好曬gei 呢
 

 
佢至愛轉轉杯都玩埋
 
Halloween佈置都出晒黎LU~
 
 
 
第一次同jessie 影相~
 
 
其實佢好眼瞓架LA..但又唔肯瞓一陣...
 
 
 
終於食左呢到既yogurt~唔錯~
 
 
迷離大宅
第一次玩
Leanne 有D驚~
 
 
 
其實仲睇左米奇幻想曲
Leanne 睇過幾次
今次係最投入一次
應該因為長大了...開始睇得明...hehe
 
之後我地就去食buffet....
下篇再講...
 
 
 
 

0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez