2013年9月27日 星期五

Le Creuset 秋季開倉2013

張貼者: Fiona loves Leanne 星期五, 9月 27, 2013
話咁快
今日已經係Le Creuset 秋季2013開倉既最後一日

今次開倉, 我只去了一次.....仲要係24/9 個日下午3點幾到
唔洗點排隊
但就因為無補貨
所以果日係去白行

雖然話無野好睇.....但都買左2個油掃同"西"

今次真係好混亂
同埋真係好多人
比著以往......D煲都唔會俾人摷到咁亂
好多盒都爛晒
煲又俾人整到花晒.....真係幾過份..

幸好
有好友幫我代敗唔少野
佢地真係好好人啊~



第一日開倉, 朋友去左SOGO
因為當日SOGO有D貨同開倉一様價呢!

呢個16cm lime 就係其中一個
朋友幫我買時都所淨無幾
呢個有D黑點
但我唔係完美主義者
呢D黑點真係經常有
我接受到~keke
所以朋友幫我買左
價錢都好抵
$988 (sogo card 再有5%off)

不過我仲未諗到咁細個煲點用
keke

呢個pan 我都想買好耐, 其實想買另一款多D
不過呢個都唔錯
20cm $490 (sogo card extra 5%off)
真係好抵

Lime 16cm

呢個係朋友買既truffle 24cm rissotto

22/9 開倉第2日朝早竟然無咩人
大家都可能擔心打風所以無去LA
其實我都有諗過即時去
但朋友住港島佢過去超快
佢亦都真係過左去

所以
好好彩地, 佢買到好多stoneware
仲好好人幫我買埋~yeah


呢D係佢幫我買

salad bowl 其實真係幾抵, 咁大隻先要$250

仲要係satin pink (雖然..我想要satin blue 多少少hehe)

另一日, 朋友個朋友又一早去左開倉
結果又買到crock $130

yeah 又有lime crock la~
真係出外靠朋友

唔係我都唔會有咁多stoneware hehehehe

其實全部都未見到真身~
但睇相都好靚LA

不過真係唔鐘意CWB個場
又細又焗
人一多就好大陣異味...

期待3月TST再開倉~

好想買trivet~~
今次都係無緣買唔到....T.T



0 意見:

張貼留言

 

閒情日誌。集雜誌。 Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez